Wednesday 28 December 2011

teropong! ( 25/12/2011)

yehhaaaaaaaaaa!


pagipagi siap dengan jeans aku, simple je.


pergi makan roti !
Lokasi???? kat Transfer Road, Penang.
dalam pukul 9 pagi camtu.
sesampai je memang penuh kedai tu. sebabnya...
kedai tu tepi jalan. lagipun roti canainya fuhhhhhh tak payah nak hawaq la.
sebab MEMANG SEDAP !
haha.

maiii usha maii. !
 

haaaa nihlahhh kedainya.

sebelah petangnya pulak...
jeng
jeng
jeng....


mama,abah n aku g kenduri sape ntah.
den pun tak sempat nak tanya.
al-maklumlahhh beria nak pekena nasi minyak.
bila lahhh nak melanyak nasi minyak aku kan?
HAHA.



tutup cerita kenduri kendara.
datanglahhh malam pulak.




ehem ehem..



tampak sedap kan?
HAHA.
terliuqqqq beb.
alhamdullilah pizza nih aku belanja family aku pakai duet aku.
wohoooooo.


pengakhiran teropong aku hari nih.
roti canai, kenduri, pizza hut.



sekian. :)


credit goes to : my parents.


muaahhhhhhhhhxxxxxx!!

















No comments:

Post a Comment