Tuesday, 20 December 2011

cemburu? yes aku suka.

kenapa aku cakap aku suka cemburu?
kenapa?


persoalan yang payah nak diduga.

dengan cemburu, aku rasa akulah wanita yang disayangi oleh si dia.
yes si dia.

si dia? siapa pulak?
Muhammad Firdaus Bin Mazlan. <3
jejaka yang merajai hati dan perasaan aku.
haha. geligeli je berjiwang.
aku mengaku aku terlampau sayangkan dia.
dengan harapan jikalau aku berjujur, aku akan dipercayai dan dia tak rasa sakit hati.

memang aku mengaku "seseorang" menyatakan bahawa dia sukakan aku.
namun jauh di sudut hati aku, aku hanya sayangkan Mr.F aku sorang sahaja.
malas nak cerita panjang sebab hati dan perasaan aku tak akan siapa pun yang dapat mengerti.

jadi pendam sorangsorang lahhhh kan.
lupakan pasal "seseorang" tu sebab aku rasa dia takkan dapat faham aku sebaik Mr.F aku sekarang.
dan dia jugak tak mungkin sayang aku sebagaimana Mr.F sayang aku dan jaga aku dengan sebaik mungkin.

semua tak mungkin dan tak dapat.
namun kuasa Allah S.W.T membatasi segalanya.
aku dan Mr.F hanya merancang, selebihnya DIA yang tentukan.


aku hanya mengharapkan yang terbaik dalam percintaanku, hidupku.
aku hanya sayangkan Muhammad Firdaus Bin Mazlan.
bilaaa laa nak bawak lelaki nih g Penang eh? haiiyaaa.

credit goes to :

orang yang rajin membaca blog aku, Mr.F kesayanganku.
tak lupa jugak family aku yang aku sayang sangatsangat


R I N D U M E R E K A !


my greatest mom and me !


my wonderful dad and me !




my crazy brother and me !


Insan bernama :










 

No comments:

Post a Comment