Friday, 19 August 2011

in love bebeh.


.korang mesti pernah jatuh cinta dengan lelaki/perempuan kan , so mesti korang akan buat benda yang
dekat bawah nie :


12 DUA BELAS:

Anda selalu bergayut dengan si dia sehingga larut malam dan apabila anda tidur anda masih fikir akan dia.
11 SEBELAS:

Anda sebenarnya berjalan dengan perlahan apabila anda dengannya.
10 SEPULUH:

Anda tidak merasa OK apabila si dia berjauhan.
9 SEMBILAN:

Anda tersenyum apabila anda mendengar suara si dia.
8 LAPAN:

Apabila anda melihat kepada si dia,anda tidak nampak orang lain sekitar anda. Anda melihat hanya si dia..
6 ENAM:

Si dia adalah segala-galanya anda hendak memikirkan.
5 LIMA:

Anda menyedari yang anda tersenyum setiap masa anda melihat kepada si dia.
4 EMPAT:

Anda akan melakukan sesuatu untuk berjumpa si dia.
3 TIGA:

Manakala anda semasa membaca ini, terdapat seseorang dalam fikiran anda sepanjang masa.
2 DUA:

Anda telah begitu sibuk memikirkan si dia sehingga anda tidak perasan yang no TUJUH adalah tiada.
1 SATU:

Anda akan memeriksa semula di atas jika yang adalah benar dan kini anda akan tersenyum sendiri..

hebat kn? heee



Thursday, 4 August 2011

maaflah baru meng"update"kan blog saya!




 
bersarang pulak blog aku nih kalau tak diupdatekan..
haishhhh sha sha.
sebenarnya.
aku nk ungkapkan yang aku terlampau rindukan detik dulunya aku bercinta.

sebab aku inginkan someone yang sudi menjaga aku seadanya..
ikhlass dari hati.
selama nih aku kecapi kebahagiaan namun hanyalah sementara cuma.
bahagia datang seketika, serta menguasai segalanya.





hampeh semua nih..
payah untuk aku jalani semua nih..





ntahlahh.. kdg2 aku ase lemah sbb tak da owg yg sanggup sayang diri aku seadanya. selaen dr abh,mama n yg laen2.

bukan tak ramai kawan lelaki. ada tapi kdg2 tak leyh pakai jugak. haha.
(jahatt mulot).


tapiii kn lately dalam 2 minggu nih, aku rapat ngn dua jejaka nih..


tak mention nama, hehe nnty kantoi beb..

hahahaha. biarlah dua dua tuh bertakhta kt hati nih, itu pun sudah memadai hidupku.

 Si A nih, aku sayangkan dia.
tapi dia susah nak faham perasaan aku.
mybe sbb dia belum cukup sayangkan diri aku kot. hurmmmm boleh jadi jugak kn..

selalu jugaklah text aku, tp skrg da makin jarang dh. mybe dia dh ada owg laen kot. aku tak berhak nak memaksa owg untuk sukakan aku. betul kn? hurmm.. aku hanya mmpu bersabar dgn apa yg ditetapkan skrg. tgk kebahagiaan owg laen, telan air liur kaulah sha menanti kebahagiaan kau menjelma kembali.. insyaAllah. amin..

Si B nih pulak. aku hormat dia sbb dia je yg faham hati aku.
aku suka dia. sentiasa merindui dia.
ambil berat psl aku tuh satu kewajiban bagi sang jejaka nih.. heee.
gumbira bila ada owg ambik berat psl diri nih.
aku harap Si B nih boleh bahagiakan NUR AISYAH AMIRAH, pemilik blog nih. heee
insyaAllah. tak pun lelaki laen yang baekbaek.
bukannya lelaki yang ambik kesempatan semata-mata.
harapharap Si B nihh akan luahkan perasaan positif kt aku..
ececehhhh ngde pulak aku nih.hahaha.


tatapan bersama. 
sha bersama sahabatt~
jengjengjeng



cik sha wif cik aien cayunk!


cik sha,cik mimiey,cik aien cayunk!


cik sha,cik mimiey,cik aien cayunk
bersama cik ziera eira!