Friday, 20 January 2012

sumpah rindu !


entri yang agak sentapkan sanubari saat nih.

perasaan aku jadi kelam kebut bertambah ribut saat berembus air mata menitis.
tupp tappp tupp tappp( bunyik air mata)
HAHA.

aku terlampau rindukan sangatsangat pelukan abah aku, ciuman mama aku!

damn.
hal nih buat aku menanges sorangsorang terkenang benda alahh macam nih.
tolonglahhh 4 hari meratap diri sorangsorang bagai orang gila tak
tahu nak buat apa.
come on la idea.

aku serabot dengan macammacam hal.



aku perlukan ruang untuk bisik kat telinga abah n mama aku,
"abah mama! mira terlampau sayangkan abah n mama sangatsangat".

credit :

abah saya.
mama saya.
<3<3<3

Tuesday, 17 January 2012

kerinduan dan kesawanan.


pic kecikkecik~
aku rindukan kau. 


setiap kali aku borak dengan kau, setiap kalilah aku nak sangatsangat cakap kat kau yang aku rindukan kau.
hal remeh macam nih hanya kebanyakkan wanita je yang memahami.

lelaki? aduhhhh satu dalam sejuta sayang yang nak ungkapkan "rindu" nih.
aku bukan ape, entri aku kali nih BUKAN ditujukan untuk PAKWE okayh.
tapi untuk someone yang selalu jadi tempat aku luahkan apeape yang aku rasa nak luahkan.

"dia" teramatlah memahami aku, yang bestnya "dia" pandai maen gitar.
suara "dia" jangan cakap la. sedap!

credit goes to :

^_^ Mr. Handsome. :)

Sunday, 8 January 2012

Teman Lelaki GILA SEKS ?

entri best kan?
haaaa.
pengalaman dah mengajar aku macammacam pasal benda alah nih.


mulamula kenal memang la tak nampak belang, tapi dah masuk sebulan dua bulan.
perghhhhh jangan cakap la kan.
merayap kauuu.
nauzubillah la jangan cakap.


selalunya perempuan mengiyakan permintaan lelaki seperti nih kerana apa?
kerana sayang? takot si lelaki tinggalkan si wanita.
mana taknya dah sayang kan.
ape pun lelaki GILA SEKS nih minta pun si perempuan MERELAKANlahhh kan.
sayang punya pasal.
maruah pun terabai.

entri sebegini dipilih sebab sesuai dengan keadaan yang dulu aku pernah alami, tapi alhamdullilah aku dapat elakkan semua tu dari terjadi kat aku.
dan jugak terjadi kat kawankawan aku, sekeliling aku.

percintaan yang aku anggap penyesalan dalam hidup aku sebab berkenalan dengan lelaki GILA SEKS.
dan kesyukuran sebab perkenalan itu sekejap je terjadi. kemudian terputus di tengah jalan.

Yes. memang mulamula rasa sedih sebab ditinggalkan terkontang-kanting.
namun aku rasa itu petunjuk dari Yang Maha Esa.
Alhamdullilah.

sekarang? aku temui orang yang boleh membimbing aku kalaukalau aku tersesat dilandasan.
tak terlepas juga, kawankawan yang tak pernah jemujemu sedarkan aku.
perkara yang penting, kawan!
mereka nihlahh selaen ibubapa yang merupakan tunggak ke mana hala tuju kita.
kalau baek kawannya, baeklahh dirinya.
sebaliknya? boleh disinggapkan sendiri. :)

apepun kita sendiri yang membentuk hala tuju kita ke mana.
InsyaAllah. amin.