Thursday, 18 April 2013

Budak Belajar

Assalamualaikum W.B.T buat semua yang sempat menyelak habuk habuk yang bertenuk disini.

Hehe. Dah sekian lama mendiamkan diri dengan final , mencanak otak dengan formula hafal menghafal dan segala macam lagi. Aduhai.

Dan alhamdullilah aku kini dah selesai masalah masalah yang bersarang itu semuaaa.
Psttttt, nak tau aku ada satu lagi masalah . Apaaa dia ?
*mehhhh dekat sini aku nak storyy.
Hal ni buat aku segan je. tapi kenyataannya aku kena hadapi

Nak segan benda dah jadi.
Ehhh apa dia weyh ? *takk sabarrr oi nak tau.

"Budak belajar".

Kenapa dengan budak belajar tu ? Siapa ?

Budak yang menyesal dengan perbuatannya sendiri melalaikan apa yang depan mata. Kenapa ? Yelahh orang dah belajar sampai semester 6 yang budak ni adaaa lagi semesternya.
Mungkin sebab budak ni memain? Wallahualam. Rasanya budak ni belajar . Mungkin tak cukup push seadanya.

Budak tu harap sangat di akhir semesternya, dia bakal gembirakan mama abah dia dengan pointer yang sedap sedap. InsyaAllah.
Persoalannya siapa budak itu?
Yaa itu aku. Memang aku.
Aku dah pun jatuh tapi aku takkan biarkan aku tergolek lagi. InsyaAllah
Alhamdullilah Ya Allah.

Dan lastttly , aku bakal merindui sahabat sahabat RAE aku .
Cik Ziera Rae Cik Mimiey Rae Cik Nj Rae Cik Lin Rae Cik Idayu Rae
and i love themmm ! <3
Sekian sajaaaa,

Assalamualaikum