Sunday, 8 January 2012

Teman Lelaki GILA SEKS ?

entri best kan?
haaaa.
pengalaman dah mengajar aku macammacam pasal benda alah nih.


mulamula kenal memang la tak nampak belang, tapi dah masuk sebulan dua bulan.
perghhhhh jangan cakap la kan.
merayap kauuu.
nauzubillah la jangan cakap.


selalunya perempuan mengiyakan permintaan lelaki seperti nih kerana apa?
kerana sayang? takot si lelaki tinggalkan si wanita.
mana taknya dah sayang kan.
ape pun lelaki GILA SEKS nih minta pun si perempuan MERELAKANlahhh kan.
sayang punya pasal.
maruah pun terabai.

entri sebegini dipilih sebab sesuai dengan keadaan yang dulu aku pernah alami, tapi alhamdullilah aku dapat elakkan semua tu dari terjadi kat aku.
dan jugak terjadi kat kawankawan aku, sekeliling aku.

percintaan yang aku anggap penyesalan dalam hidup aku sebab berkenalan dengan lelaki GILA SEKS.
dan kesyukuran sebab perkenalan itu sekejap je terjadi. kemudian terputus di tengah jalan.

Yes. memang mulamula rasa sedih sebab ditinggalkan terkontang-kanting.
namun aku rasa itu petunjuk dari Yang Maha Esa.
Alhamdullilah.

sekarang? aku temui orang yang boleh membimbing aku kalaukalau aku tersesat dilandasan.
tak terlepas juga, kawankawan yang tak pernah jemujemu sedarkan aku.
perkara yang penting, kawan!
mereka nihlahh selaen ibubapa yang merupakan tunggak ke mana hala tuju kita.
kalau baek kawannya, baeklahh dirinya.
sebaliknya? boleh disinggapkan sendiri. :)

apepun kita sendiri yang membentuk hala tuju kita ke mana.
InsyaAllah. amin.

No comments:

Post a Comment