Sunday 11 December 2011

berombak rindu!

berombak rindu dengan perasaan sendiri tatkala midnight memberi peluang untuk aku melayari perasaan sendiri.


serunuk rasa hati apabila keinginan disertai.

alkisahnya ikot budak rumah aku pergi overnyte ( ziera,nisa,mimiey dan aku)
mulanya hanya aku dan ziera yang memeriahkan suasana kat pantai klebang.

tepat jam 12 tgh malam, cerita OMBAK RINDU seleksi berair mata bermula.
aku,ziera,ayie,pakwan,dayah dan cemek.


syok siot cerita menikam kalbu tuh.
nangis habesss! banjir?
HAHAH. sikitlahhh.
selepas cerita tu habes, suasana jadi gamat tatkala semuanya bersatu kat subaidah.
HAHA.
gamat gilaaaaa.
enjoy habis!

lepas lepak subaidah, terus pergi klebang balik.
misi mencari gelang ziera yang hilang buat sementara waktu.
akhirnya tuan punya gelang yang jumpa sendiri.
Alhamdullilah. :)
seterusnya overnyte dengan buat kerja gila kat pantai.
maen tengtenglahh, cari lendir birubiru tuh lahh. haha
kerja gila namanya.
sampai lahh ke pagi.

pekena nasi lemak pukul 8 pagi. then pulang ke kolej.
penuhhh dengan keseronokkan.


credit goes to <3<3<3
-- Cik Mimiey Rae, Cik Sha Rae, Cik Ziera Rae, Cik Nj Rae, Raz Ayie, Rezuan Melaka, Mad Faris Hizan, Setsuna Kobayashi II, Dunz Key Mark, Dayah Kasmin, Merul Hafiz, Kechik Key Elss. dan tak lupa jugak Xy Napster.

sempoi! :)


No comments:

Post a Comment