Friday 9 December 2011

sengsara dengan cakap kau!

what?
aku betina tak guna?
aku PLAYGURL?
sumpah BENCI sangatsangat bahasa dari seorang lelaki kepada si wanita.
aku malas nak cerita panjang. sebab aku tahu aku bukan sempurna nak cakap aku nih hebad sangat tapi aku masih ada harga diri yang aku jaga dari dulu lagi.
dalam erti kata laen, aku masih lagi suci !

yes aku memang jahat dulu.
aku pun mengaku.
tapi kalau tak tahu sejarah idop aku, jangan nak bahaskan.
lagipun aku jenis malas nak carik gado dh.

diamkan jelahh walaupun macammacam "kau" cakap aku.
telan jelah semua tu walapun pedih untuk aku terima menda alah tuh sume.
hargai orang sekeliling kau dengan seadanya.
perihal dia kau tak perlu campur sebab kau pun tak tahu perihal kau elok ke tak
!




#hang jangan ingat orang kawan dengan hang itu semua SUKAkan hang,
sebab kita takkan tahu isi hati orang yang berkawan dengan kita tuh.




InsyaAllah kalau terbukak hati aku nak berbaek dengan kau balik, sisa ape yang kau hambur kat aku tu sampai mati aku ingat lahh labu.

^__^ sekian. <3

No comments:

Post a Comment