Tuesday, 25 October 2011

tak sanggup ditipu dan ditipu lagi!

aku tak sanggup ditipu dan ditipu lagi!


sebab itulahhh ramai perempuan dan lelaki kecewa bila bercinta.
punca utama DITIPU!


damn.
siapa yang tak sakit hati bila ditipu kan?




perghhhh menyirapp je macam boleh buat air sirap.
lalalala.


aku lagi suka berterus terang dari aku berdiam diri, samalahh jugak aku nak pasangan aku buat macam tu dengan aku.


cemburu? cemburu itu satu lumrah dan anugerah.
biasalahhh perasaan tu.


cemburu ada banyak jenis.
bila orang lebih sikit dari kita, mulalah timbul rasa cemburu.
bila si lelaki bikin hal, si wanita maen cemburu dan begitulahh sebaliknya.
aku cuma taknak fikir yang bukanbukan.
sebab mama cakap, "mira kena percaya pada pasangan, jangan sesekali check samaada messages fb, handphone, apeape jelahh yang berkaitan yang boleh timbul prasangka dan ketidakpersefahaman".


itu yang aku pegang buat masa sekarang. tapi kadangkadang timbul jugak rasa syakwasangka.


takottakot dikecewakan lagi.
huh. tak sanggup kena tipu. tipu dan tipu.

wanita mana sanggup ditipu?
kalau ada pun,kentallahh orang tu.
boleh dapat award wanita kental.
jengjengjeng.


heee. :)


aku harap aku dapat kecapi bahagia yang aku cari dan yang aku dah pilih.


dan satu benda yang paling penting sekali adalah bila kita dah bercinta dengan seseorang.

buang semua kenangan yang ada dengan kekasih lama,
sebagai contoh,
buang mesej mesej anda dengan kekasih anda dulu,(walaupun bermakna bagi anda, tapi reasionallahh takkan nak simpan lagi kot? dah ada pasangan baru pun nak simpan kenangan yang lama lagi?
come on babe. buang je. menyemakkan inbox!)


yang kedua, buang semua gambargambar yang anda berposing dengan kekasih lama,sebab ini lagilahh menaekkan imarah dan hangin si pasangan, (kalau bermakna simpan jelahh tapi jangan la pasangan anda terbaca mesej tuh... comfirm bernanahhhh.)

pretty babe. dah siap ape yang aku nak sampaikann.

sebenarnya situasi aku sekarang tengah sakit hati ++ bernanah  sebab terbaca mesej lama dia!
haha.


ouhhh.. terima kasih buat aku sakit hati hari nih.
:)

http://youtu.be/7DJmhdSSbpo

No comments:

Post a Comment