Friday, 16 December 2011

tersangatsangatlah kusut !


kusutkusutkusut!
Betapa kuatnya dugaan yang aku alami sejak akhir-akhir nih.
macam macam hal yang jadi kat aku. sampaikan aku mengalirkan air mata wanita nihh.





dan macam macam jugak la benda yang tak kena dengan hidup aku.
damn!
tak pernah bertimpa timpa masalah yang aku alami macam nih.
inilah pertama kali.
kalau aku ada masalah je, abah masti ada disisi aku.
tapi sekarang? jauhhh.
Penang ------- Melaka. Memang taklahhh kan!

dengan orang yang aku sayang bermasalah dengan aku.
nak tahu?
errrmmmm.


            
nihlah gerangan orangnya!



tapi Alhamdullilah aku dh elok dengan dia. Beruntungnya aku dapat jejaka nih sebab dia betulbetul memahami aku, laen dari lelaki yang pernah bertakhta kat hati aku suatu ketika dulu.
lagipun dia tak pernah nak marah aku walaupun salah tu datang dari aku.
#akuterlampausayangkaudaus!


seterusnya, masalah yang belenggu otak aku pulak dengan assignment yang berpusu-pusu datang kat aku.
kalau senang aku tak sakit otak sangat nak selesaikan.
nihkan subjek yang payahpayah.
memang payah la.
ishhhhishhhishhhh. 

ada lagi? haruslahhh ada masalah.
gara-gara test 1 benda baru yang bakal menyemakkan lagi masalah yang bersarang kat otak aku.
kena mintak cop?
cop? memang lah senang.
tapi bila datang musim nih, memang menyakitkan kepala hotak aku.

benda yang paling aku hangin bila diorang cakap aku ada hutang lagi?
what the fuck!!
sumpah aku ase tension teramat-amat.
menyumpah macam orang gila.

itu je lahh yang aku mampu nak luahkann.
aku harap sangat benda nih settle secepat yang mungkin.
mencari kebahagiaan yang sejati yang bakal dibawa hingga ke mati.
InsyaAllah. 


No comments:

Post a Comment