Monday 25 July 2011

saya gumbira hari nih!

aiyaaakkk kegumbiraan yang terserlahh di mukaa aku saat pegang keputusan Sijil Kemahiran Malaysia( SKM )


perghhhhh jikaa nak bayangkan balik dengan saat genting nak amek keputusan tu, gelabah + takot + ase nak nges pun ada jugakk..
Allah S.W.T je lahh yg tahu perasaan aku saat tu..


dalam pukul 5.30 aku masuk pejabat s.k.m!
dengan muka takot masuk,keluar dengan muka bangga je kn.. hahaha



muka bangga je kn!
haha

pointer aku kalau kowang sume nk tw.
jengjengjeng

91.8%!!


perghhhh tinggi kn?
terharuu aku~
alhamdullilahh. aku nak berterima kasih sangat kepada lecturer-lecturer yang bertungkus lumus bersengkang mata semata-mata nak tulun ktaowg berjaya kelak..

terima kasih miss<3<3<3


penghargaan buat mereka-mereka ini~



                                                    miss hani!
           

miss ain!

 

miss sandora!


p/s : maaflah miss-miss,saya tak mintak permision dulu sebelum cilok pic miss..
hehehe.. maaf ye. :D
                                   
mood : bahagia~

No comments:

Post a Comment