Saturday 23 July 2011

boyfriend! awhhhh

sebut pasal "boyfriend" atau nama sinonimnya pakwe. haha memanglah susah yang nak melekat dengan kita.
kadang-kadang banyak je cabarannya..
bagi aku. adoi. mnyeksa jugaklah.
bila family dah suka, orang tu pulak tak tahan lame dengan kita.
bila laki n pompuan tu dh sama2 serius, haaa family pulak yang bangkang. ape kess meyh?
haiyaaa mow khaw chow aa..

masalah masalah.
 aku?
camne nk cakap pun payah.
agak mngecewakan kisah cinta aku.
bila dh syg, dikecewakan.
sudah! sudah!
 haha.
melalut pulak aku nih.
nak cerita lelaki idaman aku nih..


nih laaa slot-slot pic jejaka malaya aku nih. haha

berkenan je bukannya dapat pun. ngeh ngeh.










                                                               awhhhhh.. jejaka ksygnku!
                                                 




yang nih pulak..
jengjengjeng
aaron aziz!

laguu nihh sesuai sgt untuk wanita-wanita yang tgh "searching for a boyfriend"
enjoy!

No comments:

Post a Comment