Sunday 24 July 2011

keinginan yang membatasi segalanya! haishhh

kegilaan yang melampau pabila bertemu dengan 3 benda nih..
yang sesungguhnya aku tak mampu nak miliki walaupun aku punya duet. haishhh.
aku cuma miliki sekeping hati yang selalunya dicalari dengan kesetiaan yang seketika sahaja..(halamakkkkkk ayattt kau dasatt sha!) haha.

3 benda yang aku maksudkan tuh..

jeng


jeng




jeng


   




         MINI COOPER!!!!




YANG KEDUA, BLACKBERRY!!!

                                                                
                                                               

KETIGANYA, CAMERA!
aku minat sangat benda-benda nih.. ecececehh..
gerammm jee kalau tgk owg laen pegang.
bilaa laa da owg nak hadiahkan kt aku...

p/s : Abg! ( Muhammad Firdaus Faiz)
mira nak nih.. **merengekk manje**
ngeeee. haha
 dan kepada kawan-kawan yang laen,birthday saya nk dekat dh, so prepare laa siap2 antara benda yang saya suke nih.. hehe. (mengada pulak)


No comments:

Post a Comment