Sunday 24 July 2011

hari perkahwinan!

seronok sangat dengar bila artis boleh dikatakan kesukaan aku jugak iaitu Farah Anuar baru saja melangsungkan perkahwinanny bru2 nih dengan pasangan Penangnya!

yeahhh.. Johan Johari diberi nama.

sama cantik sama padan.

comel! sume lengkap.

yang nak dikabokan nih, dulu aku sukakan jejaka Bukit Jambul,Pulau Pinang nih..
haha.
dan family aku jugak kenal sama family Johan nih.. hari ini, 24/7/2011 berlangsung la persandingan diowng kt Penang, malangnya aku tak dapat join sama kerana ada kat kolej nih al kisahnyaa!
haha.
tapi abah dan mama aku pergi la.. haishhh nakk jugakkk ikot diowng!! nak tgk Farah dari dekat.. haiyaa mow khaw chow aa..

dengan lesung pipitnya.. adoii..
hahaha.

apeponnn SELAMAT PENGANTIN BARU!!
:D


   
      
comel!



ngeeee<3





~happy ending~


No comments:

Post a Comment