Thursday 7 February 2013

Semoga Bahagia

Alhamdullilah dengan limpah kurniaNya aku sempat lagi nak update blog aku ni. Dengan busy testnya lagi, assignment jangan cakaplahh macam mana.

Ohhhh lupa .
As usual .

Assalamualaikum W.B.T 


Tajuk hari ni * cewaahh kau


SEMOGA BAHAGIA :)





Kenapa cakap macam tu?
Apa maksudnya?

Sebenarnya aku teringat kisah lama yang tersangatlah aku sayang nak kenang balik.
Dan dengar cerita si dia dah jumpa "orang baru" yang bakal bahagiakan dia .
Yeke?
Wallahualam. Dengar je cerita tapi kesahihannya aku tak dapatlah nak pastikan sebab aku belum dapat apa apa info. Heeeee *nampak tak aku suka korek cerita

Terkejut juga sebab dia dah jumpa orang baru dalam hidup dia, sebab aku pun kadang kadang berangan bermimpi yang mungkin suatu hari nanti dia akan terbuka hati nak terima aku balik .
Tapi itu semua *mungkin dan MUSTAHIL.

Benar , siapa tak sayang kenangan ?
Kannn ?

Alhamdullilah jika munculnya orang baru tu boleh bahagiakan dia, aku cuma doakan agar diorang bahagia lebih dari aku pernah bahagiakan dia.
*bergenang air mata

Aku tak boleh tipu yang aku masih sayangkan dia lagi. Tapi apapun aku kena terima kenyataan yang dia bukan untuk aku lagi dan kalau Allah S.W.T dah tetapkan dia jodoh aku, alhamdullilah aku terima seadanya sebagaimana dia pernah terima segala kekurangan aku dulu. 

Perit bila kita putus cinta, lagi perit bila terpisah dengan mama abah. 

Itu yang aku harus ingat. 
InsyaAllah. 

Sekian sahaja entry aku pada hari jumaat yang mulia ni. 
Terima kasih banyak banyak. 








:* muaahhhhh sikit :)
Daaaaaa 

No comments:

Post a Comment