Saturday 3 November 2012

NAFSU BAK LEMBU !

Bismillahirrahmanirrahim, 

Alhamdullilah kita masih lagi bernyawa seperti insan lain . 

Dan disini aku nak menyemakkan blog aku yang kini sunyi bak embun pagi. 
CHEWAAAAAAH KAU !

haaaaaaaaa tajuk kita, 
nak tauuuuuu?

betul nak tauuu?

errrrrrrrrr. 
okay okay. 


"NAFSU BAK LEMBU"


Al-kisahnya mengenai pengalaman sekakang kera aku tersendiri. 
Huhhhhhhhhh kisahnya masa aku mudoo mudoo dulo oi. HAHA
Yelahh tengah meningkat remajalahhhh katanya,niat nak berCINTA tu membuak-buak macam kerbau mati anak. 
 

Seorang lelaki yang sangat warak, pelajar UITM Shah Alam, umur lebih kurang 24 ke 26 macam tulah, aku dah lupa. Handsome ke? Alhamdullilah elok rupanya. Okayy aku gelarkan dia "S".

Haaaaaa dulu abah aku ada mini market, dan si S nih pekerja kepada abah aku. Nak dijadikan cerita, abah aku selalu menyondolkan aku dengan si S nih padahal aku tak berminat pun dengan si S nih.
Hohooooo. Tapi disebabkan nak menjaga hati dan perasaan orang tualah kan (dah macam drama melayu petang petang yang rela berkorban jiwa dan raga untuk orang tua), aku pun iyekan jelah orang tua aku. Suka nauuu dengan si S nih tah kenapa, mungkin sebab dia jaga solatnya mungkin.

Dan kemudian hari demi hari, aku bolehhlahh dengan dia. Sembang sembang tukar nombor dia text aku, aku text dia. Hari by hari, aku semakin dan semakin dan semakin rapat dengan dia.
Tibalahh satu hari S text aku macam biasa tapi disebabkan penat, aku nak tak nak je layan sebab si S nih amat amatlah MEMBOSANKAN !

"Dah makan?"
      "Dah"
"Watpe ni?"
     "Baring je"
"Nak baring sekali boleh?"
     "Haaaa" (datang sawan terkejut aku)
"Boleh ke x?"
     "Tak"
"Alaaaaa abg nak manja manja dgn adik pun tak boleh"
     "Apa ni?"
"Abg sangap lah dik"
    "Gila kaaaa?"
"Betul adik, abg sangap ni"


Nahhh kau nihhlah wajah sangap yang anggun lagi berseri ! 
HAHA

KEPALA HOTAK HANG !
 
Dan selepas itu, memang aku TAK LAYAN LELAKI BERNAFSU LEMBU nih dah. 
Boleh sakit jiwa aku weyyyyy !
 
P/S : Jangan menilai seseorang dari waraknya orang itu, tapi kenal hati budi dia dahulu dan barulah kita menilai samaada "waraknya" itu boleh diguna pakai ataupun tidak. 

Heeeee. 
Telime kasih 


No comments:

Post a Comment