Tuesday, 28 August 2012

Mengidam !

Assalamualaikum w.b.t ! 






heyyyy.
sebelum tu nak ambil kesempatan nak ucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI,
MAAF ZAHIR & BATIN.

ada wujud benda yang aku teringin sangat dalam hidup aku, cuma belum ada rezeki lagi nak dapat apa yang aku idamkan nih.

psttttttt nak tahuuuuuuuuuuu !

aku teringin minatang nihhh, 





nak tau nama dia ?
Blackboroiii.
ehhhh ehhhh blackberry.

teringin minatang nih dah berkurun dah. Bila kumpul duit je untuk beli minatang,
ada saja yang menghalang niat aku.
Mungkin takde rezeki kot aku nak memakai minatang nih cuma dapat tatap je.
Wallahualam.


InsyaAllah "mungkin" satu hari nanti aku dapat miliki BB juga kot. macam orang lain.
haaaaaaa birthday aku nak dekat dah, kalaulahh ada yang bagi hadiah blackberry sebijik kan best !
yelaaahhh angan angan taik kuchenggggg je kan nak dapat minatang tuh.
hehhh.

sekiannn. telime kasih :)



















No comments:

Post a Comment