Monday 19 September 2011

tarikh keramat mattt mattt!

duabelasseptemberduaribusebelas.
nilahh tarikh keramat buat sang pemilik blog inih, Nur Aisyah Amirah yang genap 19 tahun.

Alhamdullilah dengan limpah kurnianya aku masih bernyawa lagi saat ini bersama family yang sentiasa bermain diminda aku.
hee. :)

tapi malangnya saat tumbesaran aku pada tarikh keramat aku tu, aku bukan bersama family tersayang aku,
namun aku tetap bersyukur aku bersama sahabatsahabat setia dengan aku,
>cik mimiey rae, cik aien cayunk, cik nisa jackson, cik idayu, cik eida yaya, cik lin chan, cik ziera eira<
sambut dengan mereka nih amatamatlah bermakna dalam hidup aku.

mulamulanya tetap jam 12 tgh mlm, jeritan "hari jadi" bergema satu rumah. hoho
serunukserunuk!
dapat pulak hadiah dari budakbudak rumah. best sangat.

keesokkan harinya!
jeng
.

.
.
.
.
jeng
.

.
.
.
.
.
jeng
wish dari kawankawan kolej memang ramai.
hargai sangatsangat.. :)

tiba malamnya, MR.F ajak keluar g makan. aku pun lapaq pekena la nasi gorang kampung.
heee.

lepas tuh, ttbe je MR.F terus balik kolej, ikot janji dia nak ajak jalanjalan g masjid tanah.
aku pun dengan nada marah,ikot je la kaki dia. agak mnyedihkan jugak la.

yang memelikkan aku, ttbe je dia ajak lepak kat tangga cinta tuh. haha
dan tak semena menanya, budakbudak bilik aku datang kat tangga bwak kek!
woarhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh terharu gila aku dibuatnya time tuh.
sedih bercampur terharu pun ada sebab tak pernah ada orang yang buat kat aku macam tuh.

heee.

terima kasih jugak buat semuanya.
>my MR.F, hanna, mirul, faiza, nuar, genggeng miszelna<

nihhh lah slide slide waktu brthdy aku.



yang nihh pulakk hadiah yang aku dapat. :)




serunukkk!!
<3<3<3<3<3

No comments:

Post a Comment