Monday, 26 September 2011

pstttttttt korang perlu tahu nih.

heeee.
attention!attention!

saje je nak heboh yang sha g melantak mcd dengan urangurang tersayang saya,
> Mr.F, my hero comel

> Mr.H a.k.a (amy) budak gila! haha.
> Comel a.k.a merul
> Cik aien cayunk a.k.a minah

happy sangatsangat time tuh.

mulamula tuh pergi pantai puteri. syokkkkkkkkkkkkkk wok!
HAHA.
beria lahh katakan g sana.

kemudian, perot dah bergedik gedik macam kena rasuk hantu.
pergilahh bertapa kat Mcd Ayer Keroh.

bercengkerama lahhh kami kat sana selepas sejam terkandas kandas dalam jem.
payah betul jalan kat melaka nih.
asal nak pergi bandar melaka je musti jem jem jem.
haiyaaaa..

tapi tak mengapa.
perut pun serunuklahh selepas itu sebab dah disi macammacam da macam tangki kumbahan.
hampehh. HAHA. 
apepun syok sangatsangat dapat lepak dengan diorang nih. :)
happeningg habeslah.

ehhhh ehhhh tak syoklah kalau bercerita berjela jela je kalau takde pic. takserunuklahh.
nihhhh untuk tatapan bersama.

representing you all budakbudak sakit otak.
p/s diorang je, bukan aku. HAHA.







2 comments:

  1. wahhh dah ader org sayang .. untung lah kan .. happy together .. hey hey.. jangn lupe follow blog sy yah :)

    ReplyDelete
  2. fara muchieyy!
    hehe.
    terima kasih sayang. :)

    ReplyDelete