Monday 19 September 2011

CINTA BERTAUT KEMBALI

bismillahirrahmanirahim.
saat aku menulis blog nih, dengan hati yang cukup indah dengan dikelilingi oleh orangorang yang tersayang.

indahnya waktu itu pabila aku kesunyian pada zahirnya tapi sekarang nih sudah ditaburi dengan bungabunga cinta yang baru saja mekar di taman hati.
chewaahhhh. berbunga bunga ayat aku. :)

perkenalan dengan insan yang dikenali sebagai daus hk, akhirnya berakhir dengan bibit percintaan.
perkenalan biasa yang hanya berlaku di laman muka buku akhirnya berakhir ke laman handphone. haha.

ingat lagi masa aku wish dia time birthday, dalam takottakot tuh aku gagahkan diri jugak wish kat dia. masa tu dh pukul 2.15pagi(21/08/2011) aku wish dia.
ringkas tapi bermakna.
tak mengharapkan pembalasan pun sebab aku tahu dia kan ramai peminat. hee.
dan finally msg aku dibalas jugak dalam pukul 6 pagi, ringkas jugak.

dan sejak hari itu, aku mula rapat dengan insan berkereta kelisa tu.
heee.
niat berkawan saja, lamalama kenal hati pun terpautlahh.
haha.
aku single,dia pun solo.
bercinta kembali la jwbnya. <3

pada 24/08/2011 aku sah bercinta dengan Mr.F.
alhamdullilahh.
kawankawan sekeliling dia pun sokong hubungan kami.
>merul,zul,fadli,wan faiza,hanna,amy<

termasokklahh sahabatsahabat serumah aku 708,
>cik mimiey rae,cik eida yaya, cik aien cayunk, cik ziera eira, cik nisa jackson, cik lin chan dan cik idayu<

kerana merekamerekalahh aku kuatt untuk bercinta lg.

dan buat seorang jejaka yang dalam masa yang sama mengharapkan cinta aku,
maaf kerana tak dapat membalasnya sebab aku dah anggap kau tak lebih dari seorang kawan.
walaupun kau luahkan secara gentle depan aku, tapi agak gagap aku disitu sampai tak tahu nak cakap apa dah.
maaflahhh aku hanya wanita biasa yang mahu mencari kebahagian aku sendiri.
tapi terima kasih jugak buat jejaka tersebut kerana dapat memahami apa yang aku mahukan.

maaflahh MR.S~

sekarang, aku mahu kecapi kebahagian aku bersama MR.F aku skrg.
akusayangdia.akusayangdia.akusayangdia!




nih laahhh kawankawan baru yang aku rapat sekarang. <3







sayang semua!
termasok kebahagiaan yang baru menjelma~

No comments:

Post a Comment