Monday, 5 March 2012

penangan cerita.

hari ahad(03/03/2012) dalam pukul 12 tgh malam.
dikala semua dah membutakan diri mungkin sebab penat berarak kot. :P
tinggallah aku dengan cikeidayaya je yang macam burung hantu.
haha.


sangatsangat seronok bila kebosanan lepastu layan cerita.
psttttt nak tahu cerita apa?

haaaaaa nih lahhh.lebih.





sweet kan? teringin aku jadi macam cerita nih.
thumbssss up lahh pengarah dan pelakon cerita nih. :)


kemudian.
tak habes dengan tu, layan telemovie kedua pulak.

cengcengceng.




ending yang membuatkan melelehnya air mata seorang wanita aku nih.
haihhhh.


credit goes to : cikeidayaya( peneman leleh air mata bersama)
                        ** seseorang yang pernah bagi hint kat aku pasal cerita "Patah Seribu"
                            nih. aku nak beritahu kat sini yang aku sayangkan kau. :)









                         





No comments:

Post a Comment